French Sayings About Love

French Sayings About Love 


Dans tes bras c'est mon destin - My destiny is in your arms

Tendres baisers - Love and kisses

Vous etes mon soulmate - You are my soulmate

Tu es mon homme - You are my man

Tu es ma joie de vivre - You are the joy of my life

Tu es mon mon amour - You are my love

Bonne Saint Valentin! - Happy Valentines Day

vous êtes très jolie - You are very beautiful

Je veux passer la reste de ma vie avec vous - I want to spend the rest of my life with you

Je t'aime - I love you

Moi aussi, je t'aime - I love you too

Je t'adore - I adore you

Je t'aime de tout mon coeur - I love you with all my heart

T'es trop Sexy - You are really sexy

Tu es tres beau - You look great

J'veux etre avec toi - I want to be with you

Veux-tu m'epouser? - Will you marry me